Retourneren van producten

Indien u een product om welke reden dan ook niet wenst af te nemen, heeft u het recht het product binnen 14 werkdagen na aflevering aan Super-horse te retourneren. Retourzendingen worden in dit geval slechts geaccepteerd indien de verpakking van het product onbeschadigd is en de eventuele plastic verzegeling op de verpakking niet is verbroken.
Mocht uw bestelling onverhoopt niet aan uw wensen voldoen of zijn er andere redenen waarom u de producten naar ons retour wilt zenden, dan verzoeken wij u onderstaande gegevens volledig in te vullen en het pakket terug te zenden naar:

Holland Health House BV
Middenzwet 10
2291 HM Wateringen
Nederland

Gelieve het pakket te frankeren.

De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

Wat te doen bij een verkeerde levering?

Indien u een foutief product ontvangen heeft, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice op telefoonnummer:0621220917. Onze medewerkers helpen u dan graag verder en lossen dit probleem direct met u op.

Heeft u een klacht?

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Holland Health House BV
Middenzwet 10
2291 HM Wateringen
Nederland
Telefoon (ma t/m vr 9.00 uur t/m 17.30 uur): 0642139073
E-mail: info@superhorse.nl

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Super-horse bij is  aangesloten.  Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Algemene vragen

Indien u vragen heeft over ons bedrijf, producten & diensten, dan kunt u ons info@superhorse.nl of per telefoon bereiken.

Holland Health House BV
Middenzwet 10
2291 HM Wateringen
Nederland

Inschrijvingsnummer bij de Kamer van Koophandel: 70020914
BTW-nummer: NL858106796B01

Telefoon (ma t/m vr 9.00 uur t/m 17.30 uur): 0642139073
E-mail: info@superhorse.nl

Staat uw vraag er niet bij of heeft u een andere vraag? Dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice op telefoonnummer: 0621220917
of per e-mail op: info@superhorse.nl

Ons team staat iedere dag voor u klaar voor al uw vragen.